Referat af bestyrelsesmøde 5/2012 – 28.02.2013

Tilstede: Charlotte, Vagn, Annemarie.
Afbud fra: Finn, Niels, Christian og Kim

Mødet blev holdt hos Vagn, nr. 67

  1. Godkendelse af referat: Referatet godkendes.
  2. Gennemgang af henvendelser.
    1. henvendelse fra Peder Pedersen vedr. udtynding af skoven ved Jernalderlandsbyen.
      Annemarie har sendt brevet videre til kommunen og bedt om en dato for beskæring.
    2. Henvendelse til Natur & Teknik vedr. vedligeholdelse af private fællesveje. Det er pt. ikke muligt at indgå aftaler med kommunen vedr. vedligeholdelse. Se bilag.
    3. Henvendelse til Miljø & Trafik vedr. vejgener. Modtaget svar. Se bilag. Forespurgt hvorledes man kommer med i en ”støjhandlingsplan”. Afventer svar. Annemarie følger op.
  3. Hængepartier.
    Tilstoppet kloak. Efter asfaltering er kloakkerne tilstoppet med sand. Især det nederste. Charlotte kontakter kommunen.
  4. Planlægning af generalforsamlingen.
    1. Annemarie køber kaffe og småkager og kontakter Gert for at høre om han vil være dirigent.
    2. Udfærdigelse af forslag til kontingent. Se dagsorden til generalforsamling.
    3. Økonomi. Vagn har fået revisorernes påtegning for regnskabet for 2012, samt udfærdiget et forslag til ændring af vedtægter som er tidssvarende i forhold til anvendelse af netbank. (se bilag til generalforsamling)

Referent

Annemarie

Dette indlæg blev udgivet i Bestyrelsesmødereferater. Bogmærk permalinket.